vinst och utlandsresa

Jaha här är det stendött som vanligt. Tvivlar på att det är någon som fortfarande läser min blogg nu eftersom att uppdateringen har varit sämre än någonsin. Sist jag skrev så var det i mitten av augusti och nu är det i början på november, så ja, jag borde skärpa mig lite. 
Vad har hänt då? Ja det första jag kommer på är att Elit faktiskt vann i september på våran hemmadag. Snacka om att skrälla! Hade verkligen inga förväntningar innan det loppet då han råkade få lite tyngre skor fram några dagar innan, var så deppig över det och hade ingen bra känsla alls. Han gjorde ett kanon lopp och vann på 2.06,8! Ruggigt bra var han! Starten efter det blev på umåker i oktober. Men det blev bara pannkaka, hade ett riktigt bra lopp men då regnade det hela dagen så banan var geggig och det är ju inte Elits melodi, så han blev oplacerad på 2.11.
Förutom framgångarna med Elit så har jag varit utomlands med brorsan, mamma, mammas sambo och hans barn + deras respektiva. Vi var till side i turkiet och det var så sjukt härligt, lyxhotell och 35 grader varmt nästan varje dag. Behövde verkligen en veckas semester.
Förutom detta så har allt varit som vanligt typ, jobbar på som vanligt, hänger i stallet varje dag och när jag inte är där så träffar jag vänner. Är rätt så nöjd med livet för tillfället och har lite planer framöver här.
Elit ska förhoppningsvis starta på söndag på bergsåker, sitter och väntar på listorna. Blir sista starten för i år. Han ska tränas på sålänge han kan va utan brodd och det inte är hårt i backen. Vet inte hur jag ska göra när vintern kommer. Vill träna med törs inte då han varit så känslig vintrarna innan trotts att jag kört super lugnt. Fast kiropraktikerna från skåne har ju sagt att dom tror att hans problem har kommit från låsningarna i bogarna och i höften. Men vet ändå inte om jag törs chansa! Vad skulle ni ha gjort?
 
Nä nu ska jag dra på mig stallkläderna för att sen bege mig mot stallet! Hörs!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0